nedeľa 22. septembra 2013

Pochod "za život" 


Nedá mi to nevyjadriť sa k tomtu majstrovkému pochodu "za život" ako sa sám prezentuje. 
Nerozumiem ako niekto môže považovať za správne ZAKAZOVAŤ ľuďom slobodnú vôľu!
Neozumiem ako môže niekto prezentovať že je v najväčšom priadku rozhodovať za druhých!
Téma potratov je dosť kontroverzná a vždy spustí lavínu hádok medzi táborom bielych - tých čo potrat zatracujú a táborom čiernych - ktorí si stoja za tým že by to malo byť každého vlastné rozhodnutie.
NEROZUMIEM tomu ako môže niekto žiadať legislatívu o tom ktorá by také niečo ZAKAZOVALA! Ako môžu ľudia/cirkev (poväčšine) požadovať to aby človek - matka nemohla SAMA rozhodovať o tom čo ONA SAMA chce/nechce?!

 A čo vy ste - nejakí nadľudia že chcete ľudom zamedziť v ich slobodnej vôly?!

Pre uvedenie na správnu mieru. JA osobne som prosti potratom. Na potrat by som nešla a zatracujem ho ale NIKDY by mi nenapadlo vnucovať tento svoj názor niekomu inému! Nikdy by mi nenapadlo POŽADOVAŤ na základe tohto môjho SUBJEKTÍVNEHO názoru správanie ostatných. 

Veď nikoho z týchto účastnikov pochodu nenúti ísť na potrat alebo stotožnovať sa s ním. Každý nech si žije podľa svojho presvedčenia. Prečo nutne potrebujete určovať názory ľudí podľa seba? 

Každý nech sa ráno pozrie na seba do zrkadla a prv než začne súdiť iných, nech si spytuje vlastnú dušu.

Sme slobodní ľudia a kaža žena má mať právo rozhodnúť sa sama podľa vlastného najlepšieho vedomia a svedomia.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára